Stop! Hamstertime

vantess answered: could you please do the panel where meenah is hugging john and aradia is being all awkward and creepy? UuU

I really need creepypasta about aradiasmile.jpg

vantess answered: could you please do the panel where meenah is hugging john and aradia is being all awkward and creepy? UuU

I really need creepypasta about aradiasmile.jpg

Hey remember how all post-scratch trolls were standing in front of that door before Wreck-It-Jack appeared? HERE THEY ARE. ALL OF THEM. AND MORE.

Hey remember how all post-scratch trolls were standing in front of that door before Wreck-It-Jack appeared? HERE THEY ARE. ALL OF THEM. AND MORE.

The theme was ‘character timetravels to correct their mistakes’ and I didn’t have much time for something qualitative or canon-related, so this is not the comic I’d even like to translate, it’s just a silly little plaything -n- 
EDIT: Thnx bro
 symbolswriter reblogged this from xamag-homestuck and added:

TRANSLATION


Sollux: hey, is there anything y0u regret?
Aradia: huh?
Sollux: y0u used to time travel a l0t t0 fix things.
Sollux: and n0w y0u can do even m0re.
Aradia: nah i’m done with time travel
Aradia: too bothersome mess up something and then realise you’re doomed with all your friends
Aradia: and i intend to stay alive
Sollux: hm, well, i guess so.
Aradia: although
Aradia: if it’s something insignificant i think it can’t make much harm
Aradia: for instance i’d like to taste fruit trollups one more time
Aradia: last time i ate them half a pack got scattered
Sollux: seri0usly?..
Aradia: yep that’s much better
Aradia: but no more big deeds from m-
Aradia: …
Aradia: how is that
Aranea: 8lah 8lah
Aradia: i don’t even
Sollux: WHAT’S WRONG, ARADIA? DIDN’T YOU WANT A PARTY!!! ;DDD
Aradia: i hate time travel i hate time travel
Sollux: hey, is there anything y0u regre-
Aradia: NO

The theme was ‘character timetravels to correct their mistakes’ and I didn’t have much time for something qualitative or canon-related, so this is not the comic I’d even like to translate, it’s just a silly little plaything -n- 

EDIT: Thnx bro

 symbolswriter reblogged this from xamag-homestuck and added:

TRANSLATION

Sollux: hey, is there anything y0u regret?

Aradia: huh?

Sollux: y0u used to time travel a l0t t0 fix things.

Sollux: and n0w y0u can do even m0re.

Aradia: nah i’m done with time travel

Aradia: too bothersome mess up something and then realise you’re doomed with all your friends

Aradia: and i intend to stay alive

Sollux: hm, well, i guess so.

Aradia: although

Aradia: if it’s something insignificant i think it can’t make much harm

Aradia: for instance i’d like to taste fruit trollups one more time

Aradia: last time i ate them half a pack got scattered

Sollux: seri0usly?..

Aradia: yep that’s much better

Aradia: but no more big deeds from m-

Aradia: …

Aradia: how is that

Aranea: 8lah 8lah

Aradia: i don’t even

Sollux: WHAT’S WRONG, ARADIA? DIDN’T YOU WANT A PARTY!!! ;DDD

Aradia: i hate time travel i hate time travel

Sollux: hey, is there anything y0u regre-

Aradia: NO

Xamag: peep out from the corner

Hey guys, I hope you haven’t forgotten about my existence yet. If not, that’s a good thing, because I’m going to upload some stuff soon and seemingly hide back, as usual. Sorry I ditch tumblr every time and don’t answer your asks, this account for me is just a place where I can dump Homestuck whenever I feel like drawing it. I know I’m an ass.  If you have questions I’ve never answered, you’d better ask them on my DA.

Thanks everyone who doesn’t get tired of visiting this place and waiting for something new.

8-ball

These were pics for flash game with “foretelling” rhymes. Text is russian, yep.

EDIT: I forgot Jade asfhudf >A< Btw, I hope you don’t expect me to translate it?..

Anon said once that I don&#8217;t draw Kanaya enough. And that&#8217;s true.

Anon said once that I don’t draw Kanaya enough. And that’s true.

Oh look, art that I can post, yay

Oh look, art that I can post, yay

I don&#8217;t even know what to say

I don’t even know what to say

The last comforting piece. I&#8217;ll just leave it here.

The last comforting piece. I’ll just leave it here.


Anonymous asked you: 
I just saw that Vocaloid Equius. Wow. Can you draw the rest of the HS characters as vocaloid characters?

Oh well haha find dem all! That was sure a fun to draw.
(I&#8217;m sure, if I ever draw more than 12 characters in one picture, I&#8217;ll die)

wingarea reblogged this from you and added:
IN CASE ANYONE WAS WONDERING:Equius: Kagamine LenNepeta: Kagamine RinTavros: Yowane HakuKanaya: GumiVriska: Hatsune MikuTerezi: MeikoEridan: KaitoFeferi: Kasane TetoSollux: Kiyoteru HiyamaArada: Megurine LukaKarkat: Akita Neru (Genderbend? lol)Gamzee: Gakupo

Anonymous asked you:

I just saw that Vocaloid Equius. Wow. Can you draw the rest of the HS characters as vocaloid characters?


Oh well haha find dem all! That was sure a fun to draw.

(I’m sure, if I ever draw more than 12 characters in one picture, I’ll die)

wingarea reblogged this from you and added:

IN CASE ANYONE WAS WONDERING:
Equius: Kagamine Len
Nepeta: Kagamine Rin
Tavros: Yowane Haku
Kanaya: Gumi
Vriska: Hatsune Miku
Terezi: Meiko
Eridan: Kaito
Feferi: Kasane Teto
Sollux: Kiyoteru Hiyama
Arada: Megurine Luka
Karkat: Akita Neru (Genderbend? lol)
Gamzee: Gakupo